Temeljna pravila vodenja TBP d.d.

ZGLED

S svojim obnašanjem in komunikacijo ter  pravilnimi informacijami navdušujejo svoje sodelavce nad novimi idejami.

Naš vodstveni kader daje s svojim obnašanjem jasen zgled sodelavcem, ker v ospredje ne postavlja osebnosti, temveč njihove naloge.

TBP-temeljna-pravila-vodenja


KOMUNIKACIJA

V TBP d.d. s pomočjo pravilne komunikacije gradimo dobre medsebojne odnose. Ti so temelj za spoštljiv odnos do naših partnerjev: kupcev, dobaviteljev, lastnikov in vseh, s katerimi živimo. Šele z dobrimi in odprtimi medčloveškimi odnosi je mogoče poslovno uspešnost združevati z našim temeljnim poslanstvom.

Ustrezen komunikacija  zaposlenega je  znak samozavedanja vloge delovnega mesta, funkcije ali položaja posameznika. Ustrezna komunikacija vsakega zaposlenega je znak samozavedanja funkcije in vloge delovnega mesta.

Naš vodstveni kader aktivno informira, konstruktivno kritizira in je odprt do kritik. O neprijetnih stvareh se  konkretno pogovarja.


ODLOČANJE

Ugotavljanje  najboljših rešitev in sprejemanje pravilnih odločitev ter hitra uresničitev le-teh je osnova za uspešno poslovanje podjetja.

Naš vodstveni kader najdejo pragmatične rešitve, pravilno izberejo jasne odločitve in hitro realizirajo rešitve.

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem se strinjate z uporabo teh piškotkov.

Več

Potrditev